Öland :)

Jag är hemma nu!
Jag har haft det så underbart! hade sådan ångest när vi skulle åka hem igår. Hade gärna stannat några dagra, veckor, sommaren ut? :) Men visst var det skönt att sova i sin egna sköna säng!
Igår när jag kom hem var jag allt för trött för att blogga så jag poppade lite popcorn och satte igång filmen dear john och grät lite istället. Det gick verkligen inte att kontrollera mina tårar. Den var ju jätte sorlig..

Men men tänkte berätta lite om Öland. Vi kom ner på lördagkvällen. Vi hann inte göra så mycket innan vi började dricka. Vi satt på stranden och lyssnade på musik och drack. Det var jag, Janni, Hampus, Jens, Sebastian, Stoffe & Honken. Tror vi satt där ett rätt bra tag innan vi drog till "baren" där man blev bjuden på drinkar ;)
tror vi var hemma ungefär 3 den natten :) Hampus gjorde även en sjukt rolig sak som jag tyvärr har lovat att inte yttra mig om..

söndagen var vädret sådär på morgonen så jag tog sovmorgon till sisådär halv 1? haha sedan började det klana upp så vi drog till stranden. Spelade även vollyboll. Rikigt kul förutom att jag och janni inte var jätte bra. Men jag tog igen det den andra matchen. Tyvärr inte Janni ;) vi spenderade hela dagen på stranden! Så härligt vi ät även pizza och på kvällen spelade vi kort och drack vin. Mysmys!

I måndags var det lätt finast väder! Så vi låg på stranden i 7 timmar. Janni & Hampus smörjde in sig med solskydds faktor medans jag stekte i 7 timmar med kokosolja?! haha! hade lite ont sedan på kvällen men det var det värt för nu är jag brun ;) Vi klämde även några cider på stranden vilket inte var helt fel med tanken på hur varmt det var. På kvällen cyklade vi in till Borgholm. Vi gick lite i affärer och jag hittade ett och annat. (visar senare) sedan åt vi även på en mysig resturang. Riktigt god mat! När vi kom tillbaka satt vi i förtältet och drack och umgicks med Kalle & östman. Väldigt trevligt!

Igår åkte vi ju som sagt hem. buhu.. Men innan dess så tog vi en tripp till färjestaden. Inte jätte mycket att se men köpte mig ett par ringar och ett snyggt korallfärgat nagellack från isadora! LOVE!
Vi stannade även på donken i kalmar. Ett måste?? Sedan sov jag resten av vägen hem :)


Hampus & Jens på stranden

stranden & sebastian.

Jens & honken

Janni & Hampus ja kanske inte i sitt nyktaste tillstånd :)

nått uteställe där det dansades salsa :)

stötte även på lite ronnebyfolk :) Hampus, Janni, Pontus & timmie :)

Janni klätttrade av någon konstig anledning i ett träd?

Hampus läser tidningen för Janni medans jag bara steker med min kokosolja :)

min snygga babe!

haha ja ni ser ju bara var jag steker med kokosoljan!

min babe & jag på stranden!

Rip jannis ring! klumpigaste tjejen jag vet :)

söta borgholm en underbar sommarstad :)

Hampus & Janni på resturangen :)

Harry Potter in the house!!

Där blev sista bilden för jag tog inga bilder igår :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är hampus och janni tillsammans? eller håller på? :)

2010-07-21 @ 12:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0