värmeslag..

idag var jag tvungen att gå hem från jobbet vid luchtid ungefär. Jag låg inne på kontorets soffa i fosterställning med en spann nedanför mig. Jag mådde riktigt illa.. eller aa jag mår riktigt illa.
Så just nu ligger jag i min säng med en blöt handduk på huvudet och dricker en massa vatten. Väntar på Mamma och pappa som är i k.na och provkör en bil. Hoppas de kommer hem med en nybil som jag kan övningsköra i :)
De ska iallafall komma hem med donken till mig och det gör mig väldigt glad. Mina föräldrar är verkligen bäst.
Tror jag hallucinerar också, för jag kan inte sluta tänka på *****. Vad är det med mig? Har jag blivit en mjukis igen?
Aa det är nog solstingen som pratar nu... eller?

Så idag kan ni förvänta er fler inlägg, för idag kommer jag blogga för mamma lär inte släppa ut mig ur huset..


tänk ifall det varit sommar året runt? Damn vad snygg jag varit hela tiden då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0