Arg som ett bi!

Skolan idag gick bra. Kunde väl inte riktigt gå dåligt med tanke på att vi inte gjorde något. Vi fick bara en massa papper, våra skåp osv. Men imon börjar schemat som vanligt :)

Och angående rubriken så kan jag inte skriva ut varför jag är arg osv. Man kan inte skriva allt i en blogg nämligen..

Sen vart det någon som undrade varför jag sminkade mig när jag gick till gymmet?? Det är ju inte så att jag sminkar mig innan jag ska till gymmet dirket, utan har jag smink på gymmet är det förmodligen för jag haft smink på mig i skolan eller något och igår vart jag sminkad för jag hade ätit lunch med Fille och hans pappa :) Så där fick ni svar på den menigslösa frågan hehe! 

Och angående min laserbehandling, såg att någon hade undrat över det. Jag orkar tyvärr inte gå in på detalj varför jag går på laserbehandling för det är komplicerat men som jag skrivit innan så har jag opererats två gånger det senste året och laserbehandling är en slags efterbehandling så jag ska slippa opereras igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0