Fredag!

Vaknade upp i min mans säng idag med värsta smärtan ever! Nej där tog jag i.. Hmm värsta träningsvärken ever! Det lät bättre. Jag visste att jag var otränad men inte fan visste jag att jag var SÅ otränad. Jag tränade i onsdags och då körde jag inte hårt utan jag körde lite styrketräning och riktade in mig på benen. Igår var det inte så farligt men idag asså jag kan knappt gå det är helt sjukt.
Jag hade planerat en tripp till gymmet idag med men först måste jag se ifall jag kan ta mig hem från Filip. Känner att det är en förutsättning. I värsta fall får jag väl krypa hem. 
Och om jag tar mig ner till gymmet kommer jag ABSOLUT INTE köra benen. Få bli typ bålen och ryggen eller något :)

Annars då..? Ikväll är det "studentfest" på Sliver men tror jag hoppar det eftersom jag inte kan gå och för att imorgon är det dags för Linns och deras årliga trädgårdsfest med livemusik och hela farderuttan. eftersom alla är välkomna tycker jag att alla ska komma med! Ju fler ju roligare :)

Nej men nu ska jag rulla ner för trappen och göra mig lite frukost. Känner att jag behöver det.





Kommentarer
Postat av: ...

får man komma till linns fest utan att vara bjuden? :)

2011-08-19 @ 12:34:53
Postat av: Amanda

Javisst bara kom! :)

2011-08-19 @ 16:30:08
URL: http://realamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0