Måndag sug min k*k

Så känner jag idag. 
Har vart i karlskrona med Mamma och dogge idag. Dogge skulle skaff nytt pass för han och pappa ska till Portugal nästa vecka. Alla i familjen ska på semester förutom mamma nästa vecka. Stackars mamma. Dock skämtade hon och sa att det blev som semester för henne att vara hemma själv. Tror dock inte hon skämtade om jag ska vara ärlig haha! En veckan så hon slipper plocka upp efter folk och laga mat osv :) Riktigt lyx ju ;)

Sedan var jag även nere på träningen idag. Tränade inte. Gjorde snarare motsattsen. Slutade. Orkar inte gå in på detalj för det blev inte riktigt som jag tänkt mig men ändå.. Sen stack jag till gymmet och sprang av mig min ilska..
Skulle även sola men myntväxlaren vägrade ta emot min 50-lapp.. Så blev inget med det men fuck it. Nu slipper jag kanske på hudcancer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0