Onsdag

God morgon! Eller morgon och morgon.. Och god vet jag inte heller för den delen.. 
Har sovit rätt kasst inatt. Vaknat mycket och drömt sjuka drömmar. Vet inte om det har att göra med att jag sov utn Filip för en gångs skull eller om det hade att göra med fullmånen. Brukar ´vanligtvis sova dåligt när det är fullmåne. 

Ska snart släpa fettet ner till gymmet ochförhoppningsvis bränna bort lite haha! Nej men ska springa på löpbandet. Sedan där efter ska jag sola. Ge mig en bränna!!!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag måste iallafall städa mitt rum som lyckats bli stökigt igen. Jag fattar verkligen inte hur jag lyckas stöka ner så mycket? Sämst är jag på att hålla ordning. 


söt liten pojkvän haha! ♥

Kommentarer
Postat av: :)

du skrev nyligen om att du ändrat din tattueringstid. men hur känns det att någon annan i ronneby redan har din(nästan iallafall) tatuering på överamen?

2011-08-17 @ 14:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0