Självklart blev det utgång igår

Hade en otroligt bra kväll igår. Den började på Brasseriet i k-hamn och slutade på sliver i kna. 
Var som sagt med mina underbara jobbarkompisar på brasseriet och åt sjuuukt god mat och hade de trevligt med live musik och allt ;) Alla åt oxfilé muuuums! Älskar verkligen oxfilé. Sen beställde vi in efterrätt jag hoppade dock över för min mage vart för full av mat och cider haha! Men jag fick smak och gud var gott det var :) 

Vart i Ronneby vid 10-tiden kanske och då stack jag direkt till förfesten hos janni som var en smula spårad haha! Runt halv tolv tolv något drog vi in till karlskrona. Väldans kul. Jag diggar att vakten kände igen mig trotts att jag bara vart där 1 gång innan haha! Dock har det nog att göra med att jag hängde med honom hela kvällen sist haha!

Idag när jag vaknade var jag en smula bakis men inte alls som jag brukar vara vilket var väldigt konstigt. För jag spyr ALLTID dagen efter jag druckit alkohol. Det spelar ingen roll om jag druckit mycket eller lite. Men et var ju bara skönt att jag slapp spy för en gångs skull :)

Ikväll ska jag bara chilla. Är helt ensam hemma ikväll vilket ska bli skönt. Skönt att bara få vara själv. 


Tog inga bilder igår för min mobil var dö så lägger in en annan fest bild från nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0