Söndag

Tänkte skriva god morgon men sen kollade jag på klockan och såg att hon började närma sig 4 och då suddade jag ut det igen.. Varför sover jag alltid bort söndagarna? Borde jag inte vara uppe för flera timmar sedan och fånga dagen eller något?

Så vad ska man gör idag? Förmodligen ingeting. Först tänkte jag "aa jag kan ju kanske gymma" men sen var jag realistisk och kom på nej jag kommer aldrig kunna ta mig ner till gymmet idag. Dessutom ska jag spela fotboll imorgon. Fåse hur det kommer gå. Konstigt nog är jag inte alls sugen. Vet inte ens om jag vill börja spela igen. Men sen är ändå fotbollen en sån stor del av mig och ja jag kommer alltid älska fotboll men jag pallar inte lira seriöst... Vet inte ens om jag kommer hinna spela fotboll till hösten. Har så mycket på G känns det som.. 
Men ska dit imorgon iallafall och se hur det känns. Saknar trotts allt mina lagkamrater och lagfesterna ;)

Jag och Frida för några år sedan när fotbollen var prio 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0