Tisdag

Hej sötisar!

Tisdag idag. Är det bara jag eller är inte tisdagen den absolut tråkigste dagen i veckan? Asså den förfyller liksom ingen funktion, den bara finns där? Onsdagr är mycket bättre för då kommer man bara nämre och nämre helgen :)

Aja knäpp tanke.. Idag har jag vart på stan igen.. Känns lite tattigt att ränna på stan varje dag men vafan har man ärende att uträtta så har man. Vart nämligen på banken idag och fixade visakort så jag kan handla med det när jag ska utomland.. och så jag kan internetshoppa hehe ;)

På kvällen har jag vart med Linnsan & Becka. Vi har typ bara varit. Becka klippte linn jag kollde på film och alla käkade godis. hehe okej jag käkade mest ;) Sen har vi bara snackat en massa. Har ju hänt endel idag med tråkigt nog. :(

Men nu är klockan "mycket" så ska sätta igång ett avsnitt utav bms och sedan sova :)
Uppdatera mer imorgon :)

just nu, nerburrad i täcket. mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0