Tisdag va?

Känns som om jag inte har någon koll alls på vilken dag det är längre. Jag har haft "sommarlov" förlänge. Känner att jag behöver komma in i mina vanliga rutiner igen. 

Idag ska jag på min tredje laserbehandling. Lite ångest har jag faktiskt. Första gången gjorde det ont men inte skitont, sist gjorde det verkligen skitont så vill inte veta hur ont det kommer göra idag.. Ska se till att ta en värktablett snart. Tror dock inte det hjälper allt förmycket..

Senare idag har jag inget planerat. Lika bra det. Kommer kanske inte kunna göra något. Men ifall jag är pigg och inte har ont ska jag nog till gymmet och springa lite. Igår sprang jag nästan 4 km så idag hade jag vela bräcka det. Är stolt över mig själv som har andå kommit in i träningen så snabbt efter mitt långa uppehåll :)

Men nu hinner jag inte blogga mer för jag måste fixa klart mig. Jag bloggar när jag kommer hem :)


jag fastnar verkligen inte på bild idag..

Kommentarer
Postat av: ...

varför gör du laserbehandling? :o

2011-08-23 @ 16:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0