Tisdag

Hej sötnosar!

Idag är jag ledig, hur skönt? Är även ledig imorgon och på torsdag så jag jobbar bara fredag lördag sen har jag sommarlov på riktigt :)
Idag har jag Fikat på Andra våningen med Becka. Mysigt. Sedan kollade vi även runt i stan. När ska vi få vettiga affärer här i Ronneby? Klart som fan stan går under när inget händer här. 
Trodde det skulle bli ändring nu när moderaterna äntligen började bestäma i Ronneby men tydligen inte. Eller visst lite bättre har det väl blivit. Men hoppas det kommer blir ÄNNU bättre. 

Idag ska jag fixa mitt rum. Har fått hård kritik från herr Björkqvist om att mitt rum är stökigt osvosv. Men vadå det är mitt rum? Jag bestämer väl ifall jag vill bo i en svinstia eller inte. Dock vill jag inte det.. men gillar inte när folk säger till mig vad jag ska göra. Men men jag ska städa rummet.. Lär väl ta några timmar. Sen ikväll blir det nog faktiskt gymmet hehheheheheh!!! Sen kanske sola med. Det hade vart skönt :) 

Få helt enkelt se. Jag ska iallfall uppdatera "bra" idag :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du tatuera dig idag? (:

2011-08-09 @ 16:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0