Fredag jag är kär

Hej sötisar!

Jobb idag som vanligt och det blir jobb imon med. ja jag vet en lördag. Skandal.. Men det är ju östersjö så måste jobba. Men det är bara kul. Riktig kaos har det varit på jobbet dessa dagarna. Inte visste jag att folk kunde bli så galna över lite kaffe haha! Pensionärer alltså.. ;)

Så ikväll blir det ingen fest för måste upp tidigt imorgon för att ta 8-tåget till k-hamn. Men imon blir det fest kan jag säga er. Då blir det förmodligen utgång med. Ellie sa att det var 18 på Mingel imon så det är ju perfa! :D Ska bara få med mig någon vän dit :))
Så ikväll blir det mys by myself lite chips med dipp och sedan börjar gladiator så ska nog kolla på den :) En klassiker :)

Min kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0