it´s friday friday...

ÄNTLIGEN fredag! Och äntligen är det den första Juli. Har längtat som bara den. Varför? Jo för idag ska jag till frissan. Ska klippa och färga håret som vanligt. Om ni bara visste hur ofta jag är hos frissan och färgar håret. Kommer inte ihåg när jag färgade det hemma sist? Jag vågar verkligen inte göra det :P haha! 
Kanske om jag har jätte mörkt hår för då kan det liksom inte bli fel? Eller? För då har man bara en färg i hela håret. Men jag har hur många som helst haha! Tycker det är snyggare :) Men iallafall ska ta en förebild och en efterbild så ska ni få se sen hur det blev.
Jag älskar byta hårfärg så vi får väl se vad det blir för någon idag ;)
'
Vit kanske??
Eller såhär mörkt kanske? (guuuud vilken gammal bild tror jag gick i åttan här)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt du var i mörkt hår!

2011-07-01 @ 10:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0