Just det, god morgon

glömde helt bort att skriva ett "morgoninlägg" inte för att det är ett måste eller så men det är väl lite trevligare kanske :)
Som ni kanske förstod i förra inlägget så är jag ledig idag. Och självklart suger vädret då. Igår var det verkligen hur fint som helst (iallafall i khamn) och idag när jag är ledig så är det såhär :( Aja jag får väl dra mig ner till solariet ist dådå..
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Eller jo jag ska ta tag i lite pappersarbeten. Haha oj vad vuxet det lät! 
Även när jag inte jobbar så jobbar jag.. Men pengar är ju alltid pengar eller hur? :)

Men innan jag ta tag i allt det ska jag nog ner och koka lite nudlar och ta mina mirakelpiller :)


SNART!!! :D :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket datum ska du tatuera dig? :D

2011-07-07 @ 15:32:13
Postat av: Anonym

vad är de för mirakelpiller, som hjälper mot? :)

2011-07-07 @ 15:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0