Man måste dö några gånger innan man kan leva!

God morgon sockerbitar!

Idag är det dags för en ny jobbdag. Förhoppningsvis kommer jag inte må dåligt och bli värsta mensmonstret. Ja det är den tiden på månaden.. Kul när man har ett serviceyrke med och ska vara snäll mot allt och alla. Men det kommer nog gå bra så länge ingen retar upp mig :) 
Idag slutar jag halv sex men funderar på stanna lite längre och hjälpa Ellie med stägningen så jag jobbar ihop lite mer timmar. Så kommer kanske hem med 7 tåget annars halv 7 bussen. Det lär ni märka när jag uppdaterar iallafall. Sedan ikväll ska jag kanske till terassen. Inget bestämt än men få se :)

Såhär söt är jag idag i mitt uppsatta hår :)


Puss & kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0