måndag

Fyfan vad trött jag var när jag vaknade i morse! Det var helt sjukt, eller ja jag har vart trött hela dagen men jag klarade mig igenom hela jobb dagen. Duktig tjej.

Imorgon ska jag dock upp en timme tidigare för måste till jobbet redan kvart över 8 för skulle hjälpa till i bageriet. Så imorgon kommer jag förmodligen jobba 10 timmar. jippe. Men men det är ju pengar. Och dagen kommer avslutas på &vin med moster hennes man, mamma och pappa och Fille förhoppningsvis :)

Jag vet att uppdatering SUGER och så vidare och så får det vara så länge. Det blir bättre när skolan börjar och jag har lite mer fritid. förhoppningsvis.


Vill även skänka en tanke till Norge. Lider med alla drabbade. Att ens något sånt kan hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0