Min födelsedag

Hade världens bästa födelsedag igår!
Vill bara säga tack till alla som firade mig. Hade både släkt och vänner hos mig igår och gud vad kul det var! haha! Inte trodde jag moster min kunde shotta tequila. En riktig fyllefest blev det utav det hela. Iallafall för min del ;) haha! Men man fyller bara 18 en gång! 
Sedan drog vi (runt 1 tror jag) till JH. Och när jag kommer fram till vakten och han ber om mitt legg så visar jag upp mitt busskort!! HAHA, full som jag var har jag lyckats ta med mig mitt busskort ist för mitt legg. Lyckat! Så fick åka hem och hämta mitt legg sen åka ner igen. Jisses vilken kväll alltså!

Här har ni lite bilder som jag tog under kväll men min kamera som jag fick igår utav mor & far! :D

Min kamera :DDD Fin tröja va? Hello kitty. HAHA!

Fick en bukett rosor utav min underbara pojkvän med ett kort i vet inte om ni ser vad det står men det står iallafall "Jag kommer älska dig tills den sista rosen vissnar Amanda" och sedan bland alla de fina roserna så har han satt ner en plastros. Verkligen det mest romantiska jag vart med om. awiii
kvällens med vinden i håret
ser jag bitch ut nog becka? Hon har fått för sig att jag ger ifrån mig något hon kallar bitchblicken. Fattar verkligen inte vad hon menar?? :O
Söta vänner jag har ska ta en bättre bild på whiteboard tavlan :)
pusskalas
ännu mer pusskalas!
sötisar
bilden säger allt
Min tårta som jag gjort själv :D

Söta mamma 

Min amigo Linn

Tequilarace! Det var väl här det började spåra en smula..
haha!
Lina, jag & Sofie
hej

cooool bryyyd

hela gänget

Becka & blenne :)

Sista bilden sedan blev nog alla lite för fulla för att hantera kameran! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0