Min kväll

Har rätt mycket att göra ikväll så känner mig en smula stressad. Måste se över kläder och sånt sen packa allt inför imon (berättar sen) och sen så måste jag ta hand om lite business och sånt sedan ska jag säga hejdå till mammi oc pappi sedan cykla hem till fille där det blir myskväll orkar inget annat idag för vi åker rätt tidigt imon. Redan kl 9. Vi alltså jag Fille och hans familj ska till köpenhamn! Kul va? Vi ska gå på tivoli sedan bo på hotell och stanna till söndag. Och min pojkvän är så underbar så han bjuder mig awii ♥


Så imorgon blir det ingen uppdatering men det förstår ni kanske? :)
Och just det! Måste visa ser sen (alltså på söndag) vad jag köpte till mig och Fille idag. Matchande tröjor haha! Toffelvarning men vafan who cares? Det var sånna cheap monday tröjor med döskallar på om ni fattar vilkar jag menar. Så köpte jag en vit till mig och sen svart till honom :) Lä lägga upp bild på det :) Men iallafall som jag skrev innan så är jag stressad så hinner inte blogg mer just nu men bloggar nog från fille så TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0