Mitt mirakelpiller

Förra veckan skrev jag ju om ett "mirakelpiller" jag äter och så var det någon som undrade över det och jag sa att jag skulle skriva ett inlägg om det och självklart hann jag inte det så jag gör det nu :)

Tar förgiviet att de flesta tror det handlar om att gå ner i vikt eller något sånt med tanke på dagens vikthets men nej det är inget sånt piller utav detta piller heter Panto-3 och det är för håret och naglarna. Håret blir starkare och även naglarna plus att det växer snabbare :)

Panto-3 är alltså ett kosttillskost som går att köpa i hälsokostbutiker och även beställa på internet. Vad Panto-3 gör är att de ökar blodcirulationen och näringstillförselen vid roten. Ökad blodcircualation gör alltså att håret växer snabbare därför är det även bra att massera hårbotten ofta. 

Jag har märkt skillnad sedan jag började äta Panto-3. Mitt hår växer som ogräs och det är långt ifrån så slitet som det var innan. Man måste äta Panto-3 ett tag innan de börjar verkar. Jag har ätit det i 2 och en halv månad tror jag. Så ifall ni vill prova på Panto-3 förvänta er inte resultat efter bara någon veckan. Just saying :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0