Onsdag och inget jobb

Hej!

Idag skulle jag jobbat egentligen (som vanligt) Men i morse var jag tvungen att åka till doktorn (som vanligt) för att kolla en grej. Så var där klockan elva i morse kunde inte få tid snabbare efter som vi ringde åtta i morse. Menmen det gick bra hos dotorn och fick massa grejer jag ska ta nu så det blir bra. Hoppas jag. känns som om det alltid dyker upp nya grejer som gör att jag inte blir helt återställd.. Skitsamma nu ska jag inte vara så depp. haha! Ni fattar säkerligen ändå inte vad det är jag skriver om så skitsamma :)


Sen har jag även varit på banken och gjort lite bankärende vuxen som man är ;) Nej men satte in lite pengar och sedan fixade jag internetbank och även ett vuxenkort (visa) så nu blir det äkta internetshopping woho! :D

Idag ska jag faktiskt bara ta det lungt vila upp mig lite inför de kommande arbetsdagarna. Är ju östersjö så det lär bli kaos på jobbet. haha men det gillar vi :)

Sen ska jag även fixa mina naglar. Blir nog franskmanikyr :) Visar er senare hur det blir :)
TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0