sista inlägget för dagen :)

Hemma hoss Fillepille nu. Jag sitter vid datorn och lyssnar musik medans han ligger i soffan och kollar på tv. Typiskt..
Vi ska nog se någon film sen sova. Upp tidigt imon ju blir nog till att ta 8 tåget är i köpenhamn runt 11 då och det är ju lagom :)

Iallafall såg att jag hade fått lite frågor så tänkte bara passa på att svara lite snabbt.
Någon som undrade ifall jag kunde visa bilder på mitt rum och hus och ja mitt rum kan jag visa bilder på när jag kommer hem men få se hur jag gör med huset :)

Sen var det någon som undrade vilket datum balen är och ska jag vara ärlig har jag inte den blekaste aning :P
Aja allt från mig ikväll tror jag så nu ska jag faktiskt mys med min man! Hörs på söndag!
Sötis fille på balen och två random brudar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du beställa tid för baluppsättning om du inte vet vilket datum balen är på? :P

2011-07-02 @ 10:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0