Surprise!!

Blev ingen större förändring för jag är faktiskt väldigt nöjd med den hårfärgen jag har just nu. Tycker den passa bäst med min färger i ansiktet om ni förstår vad jag menar :) Men jag färgade iallafall utväxten sedan ljusade jag upp håret pyttelite och sen klippte hon det självklart med för var verkligen i stort behov utav det. Mitt hår har växt som ogräs på senaste tiden (klagar verkligen INTE) men det vart lite slitet så därför behövdes det klippas. Tror äntligen mina mirakel pille börjat hjälpa så det är därför mitt hår blivit så "långt" :)
Här har ni iallafall före och efterbilderna
före:
efter:
Som ni ser kanske inte jätte stor skillnad men det är svårt att fånga på bild men ja lite skillnad ser man :)
Och just det idag bokade jag tid för min baluppsätting. Helt sjukt det är ett år kvar men vill verkligen inte vara ute försent för aldrig att jag hade velat att någon frisör jag inte ens känner ska fixa mitt hår. Nej jag vill ha min frisör och det fick jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken dag/datum är balen på? :D

2011-07-01 @ 18:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0