köpenhamn

Känns som det alltid är tisdag när jag uppdaterar??


Nu uppdaterar jag iallafall efter ett litet uppehåll. Var ju i köpenhamn som jag skrev. Hade det jätte bra fram till klockan halv 7 typ då världens oväder bröt ut. Jag överdriver inte när jag säger att det var det värsta vädret jag varit med om. Det verkligen spöregnade, blåste, haglade, åskade och blixtrade som bara den. Helt sjukt var det! Men vi hann åka lite karuseller innan ovädret bröt ut. Åkte demonen. Fatta vad rolig den var! Haha Fille vart skit nervös och han åkte inte ens den ;) haha nej men ska jag vara ärlig så var jag med skit nervös när vi stod i kön. Sa till Hanna minst tusen gånger att jag skulle bajsa ner mig. haha! Sen började jag tänka på den filmen Final destination. Om ni sett den fattar ni vad jag menar.. Aja den berg och dalbanan var iallafall roligast sen var de andra lite för mesiga för min smak men men :) 
Hann inte ta så många bilder för min mobil dog tyvärr. Men hade nog inte kunnat fotografera iallafall för då hade min mobil säkerligen blivit vatten skadad men tänkte lägga in de bilder jag tog :)


Fille var hos frissan precis innan vi åkte till köpenhamn. Visst blev det fint?
Syskonen
I sagotunneln blev det mys
haha! Jag, Hanna, Oscar och Johanna i Demonen.
Dålig bild kanske men man ser ju hur mycket det regnar och detta var bara början. Vart ju översvämning typ överallt :S
har tänkt på det. Jag har haft nästan alla hårfärger förutom blått. Kanske något att satsa på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Särskriv lite till?? Skit nervös, vatten skadad, jätte bra... Vad har du för betyg i svenska? :o

2011-07-05 @ 23:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0