Woho update!

På tiden va? Ursäkta mig för jag uppdaterar sämst i världen men så kan det va när man har jobb osv. känns som om jag inte hinner någonting nu när jag jobbar. -jag går upp 7 och sedan är jag hemma 6 på kvällen och då vill man ju gärna göra något inte bara sitta hemma. Det är ju trotts allt sommarlov.
Men jag jobbar faktiskt hellre så jag kan tjäna pengar och åka utomlands. Jag och Fille kollade på resor igår. Hittade ett jätte bra ställe. Tyvärr kan vi inte boka än pga olika anledningar. SURT! Vill ha det bokat och bestämt :( 

Just det jag hade fått två frågor jag har glömt svara på. Det var någon som undrade när jag ska tatuera mig och det ska jag göra den 9:onde Augusti. 
Sedan var det någon som undrade över mina "mirakelpiller" Och jag tänkte faktiskt göra ett seperat inlägg om dem som kommer komma upp denna veckan :)

Ikväll kommer Filip hit och myser med mig. Känns som det var tusen år sedan vi bara hade myskväll. På senaste tiden har båda haft annat för sig om dagarna och då har det blivit att vi bara sovit med varandra. Visst vi träffas ju då men det är ändå inte samma sak. Alla som har eller har haft ett förhållande vet vad jag menar :)
Vi ska iallafall kollar på Harry Potter och dödsrelikerna del 1. För imon blir det bio Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Längtar ihjäl mig! Men vill samtidigt inte se den för när jag sett klart den blir det inget mer. Då är det över.. Känns jätte sorligt. Harry Potter är ändå en stor del utav min barndom. Visste ni att en gång var jag och Jullan med i Radion där vi blev intervjuade på premiären utav Harry potter och halvblodsprisen tror jag det var. Haha fult va? Jag menar HP var den första riktiga bok jag läste. Sjukt va? För nu är jag liksom 18 eller ja inte än men det är inte långt kvar nu hehe ;) Så ja på gott och ont är det alltså dags för premiären utav den sista Harry Potter filmen.



Gåshud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0