dessa pensionärer

Förlåt för seg uppdatering men fastnade för en dokumentär när jag kom hem från jobbet.. Wow vad vuxen den mening lät hahah! Aja kan tillägga att jag såg greys efteråt men så nu lät det inte lika vuxet.

Lång dag på jobbet idag men det var roligt som alltid. Härligt när man har bra arbetskamrater och alla dessa pensionärer sååå söta! Eller ja det flesta ;) men man kan inte annat än älska dem speciellt när de börjar prata om allt möljigt med en. Idag var det en som undrade vart jag gick ut om helgerna haha! När jag sa karlskrona ist för karlshamn lät han besviken haha! För söt

Men men nu ska jag cykla hem till fille även fast timmen är sen. Men vad gör man inte för att få sova med sin man. Och imorgon är det fille som ska upp och jobba och jag som får ligga kvar i sängen och sova hehhe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0