Effektiv tjej!

Hej sötisar! 
Är på bra humör idag vetni!! Hoppas ni med är det :) Vaknade dock inte upp på bra humör. Vart verkligen inte sugen på gå till skolan och det var sjukt nära att jag stannade hemma. Men jag tog mig upp ur sängen och cyklade till skolan. Good girl stay in school! Hade trotts allt bara en lektion där jag faktiskt fick mycket gjort vilket känns skönt! Efter skolan cyklade jag till gymmet. Körde konditionträning svettigt & härligt! Sedan solade jag med somande i solariet så blev en powernap på 20 min haha! Så nu är jag pigg och glad! 

Ska alldelse strax göra lunch. Ska se vad vi har här hemma :) Sedan ska jag jobba med mitt projektarbete. Måste verkligen komma igång nu! 

Men TTYL!


Älskar ta bilder i solariet tycker de blir så häftiga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0