Godmorgon!

Söndag idag. Otroligt skönt att vakna upp utan att vara bakis. Sikken tur att jag inte festade igår :)
Igår kväll kom Becka hit och vi kollade på film och åt massa chips med dipp som vanligt. 
Kom i säng 2 inatt. vet inte varför jag var uppe så länge men ändå :) Vaknade iallafall 11 så lite utvildad är jag:)
Imorgon börjar skolan igen och jag har nu haft mitt sista höstlov!!!!! sorligt! Kan inte fatta att jag tar studenten.. fick fakturan på min studentmössa i fredagas med då känns det typ verkligt :)

Jag ska snart hoppa in i duschen för vid två ska vi till kyrkogården. Vi var där aldrig igår så vi ska dit idag istället och tända ljus för mormor,morfar & farfar. Ska skänka en extra tanke till min underbara mormor. 
Sen ska vi hem till W och fika :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0