Måndag fyfan!

Vaknade upp imorse med mensvärk, huvudvärk och en igentäppt näsa. Skolan lockade inte direkt så jag låg kvar i sängen. tyvärr kan jag inte ligga och lata mig och hoppas på att bli bättre för jag måste plugga. Usch har verkligen ångest över mitt arbete jag håller på med just nu... buhu! Sen ikväll måste jag på teorikurs. Är sista veckan jag går på teorikurserna sen är det dags att börja köra. Längtar! Vill ha mitt körkort nu!!

Någon som är otroligt insatt i sitationen i libyen och har lust att skriva ett arbete om det? Vart skit glad för jag fick göra ett muntligt arbete om libyen sen när jag kommer hem så står det i aftonbladet att Khadaffi dött. man ba kul... så blir lite knepigare nu men men när livet ger en citroner får man göra lemonad :) haha! gud vad cheesy det lät ;)


Vill må bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0