Måndag

Fyfan imorse var det inte kul att stiga. Men så känns det ju alltid efter man haft lov. Får istället tänka såhär att snart är det jullov. hehe! Nej men det är ju faktiskt bara 6 veckor dit om jag inte mistar mig :)

Haft den längsta skoldagen idag och än är den inte slut för har företagsekonomi just nu. Ångrar sjukt mycket att jag inte valde trendträning istället för lär mig ändå ingenting. Iallfall inget som jag vill lära mig...

Efter skolan ska jag till stan och äta på café matsala med mitt hjärta. Och sen ska jag till körskolan. Har teorikurs så är inte hemma förens 7 ikväll typ. Känns som jag kommer somna tidigt ikväll.

Aja nu ska jag fortsätta "jobba" jag bloggar när jag kommit hem från körskolan :)

image description
Sist på café matsal. Så mysigt där tycker inte ni med det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0