Onsdag!

Jisses vad tiden går fort?? Vad händer liksom?! Imorgon är det redan torsdag nästan helg ju. Sen är det bara 5 veckor till jul. Kan det ens stämma? Känns jätte lite..
Ja herregud innan jag vet ordet av står jag väl på ett flak och skriker "för vi har tagit studenten fyfan vad vi är bra"

Aja idag är det i allafall onsdag. Det är vitkigt att leva i nuet. Glöm aldrig det!
Idag ska jag övningsköra.. Sen åka till maxi. Är någon kundekväll där ikväll för alla med icakort. Kaos! Var där förra året och då var det värre än att vara på ullared typ. Hoppas det är mindre folk ikväll. Sedan ska jag på IW med linnsan härligt! Var skit länge sedan jag var på IW. Kommer dö känns det som för det är inte 30 min utan 45. Men vafan kämpakämpa! Sen ska jag cykla fort som fan hem till fille för kolla på greys :) Sen sover jag där i natt :) 


Sitter i mörkret och myser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0