Onsdag

Hej sötisar. Uppdateringen är fortfarande något att hurra över. Verkligen. Har fullt upp med min konflikt. Alltså i internationella realtioner. Måste verkligen bli klar ikväll men jag får panik för jag har så ont. Eller så ont var väl att ta i har haft värre smärta men aja ni fattar. Är jobbigt att sitta ner för mitt ärr är skit svullet. Fattar inte varför eller jo det gör jag. Eller jag hoppas jag gör det jag hoppas det är för jag suttit fel och inget annat. Palla inte att det ska vara en infektion eller något då börjar jag gråta typ. Skär upp handlerna eller något. Nej usch vad hemskt så ska man inte säga! Ni fattar säkert inte ens vad jag snackar om men ändå :)

Just det jag har bokat körlektioner med! WIHO!!! äntligen drar det igång på riktigt. Har min första nästa vecka. Spännade va? Jag tycker det iallafall ;) Aja nu måste jag fortsätta plugga! Puss på er :)


svårt att le när man har ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0