Sämst update!

Hej alla! 
Har helt glömt/inte hunnit blogga i helgen. Sist jag bloggade var ju i torsdag.. Skäms på mig!
Men i fredags var det verkligen fullrulle. Var i skolan sen åt jag tacobuffe med becka på bergslagskrogen och sen gymmade jag med sofie och solade sen träffade vi upp Linn & becka på stan och handlade mat sedan lagade vi alla mat ihop och kollade på idol super mysigt! Sen på lördagen jobbade jag och övningskörde hem från karlshamn :D Och på kvällen var jag med min älskade jag idag har jag vart på ikea hela dagen så ja full upp. Men har vart skönt att ha lite bloggpause med faktiskt :) Har dock vart uppe tidigt hela veckan och hela helgen och sen en skolvecka nu på det och sedan jobb på lördag igen. Aaa men nästa söndag får jag sova iallafall. 

Ska snart hem till mitt hjärta och ha söndagsmys. Behövs efter en dag på ikea haha!


Från i fredags. Becka somnade i soffan med Charile! aww!

Från idag. Fille, Inger & Hanna hittade en mysig säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0