Torsdag

Ännu en vecka som springer iväg. Imorgon är det redan fredag. Så skönt! Tänkte precis skriva ska bli skönt med helg men kom på att jag jobbar på lördag. Är egentligen sjukt trött och svullnaden har fortfarnade inte gått ner. Börjar bli lite oroligt... Men vad ska man göra. Ska jobba idag med. Få va försiktig när jag böjer mig ner och lyfter grejer osv. Blir nog svårt att stänga men aa få göra mitt bästa helt enkelt :)

Annars då? Har precis skrivit nationelluppsats i svenska B. Gick väl helt okej. Muntliga gick ju bättre men ett G kan det nog bli iallafall. Hoppas jag.. Asså man vet ju aldrig.

Är två timmar tills jag börjar jobba. Vad ska man göra tills dess? Få väl plugga eller något. Har ju värsta redovisningen imorgon. Läste igenom det jag ska säga i går kväll och tog tiden. 9 mintuer tog. Herregud. Jag ska alltså lära mig ett manus på 9 minuter utantill till imorgon och jag ska jobba hela dagen. Är så dum ibland att jag tar på mig mer än jag klara.

Aja få väl sätta igång med pluggandet nu då. Puss!

 
haha sjukt gammal bild. Ser ni hur liten jag ser ut? Eller egentigen är den bara 1 & ett halvt år. Tur man förändras ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0