Fredag underbara fredag!

Har vart i skolan idag. Sista dagen innan lovet skönt! Helt sjukt vad jag behöver vara ledig eller ledig och ledig på lovet ska jag jobba med mitt projektarbete nu när jag äntligen har tid :) Ska även jobba med mitt körkort. ska börja med fas A sen blir det nog en del övningskörning. Behöver det som sagt haha!
Var ute och körde alldelse nyss. övade lite på dragläge och det gick rätt bra och jag börjar bli bättre på starta med utan att få kärringstopp dock växlar jag fel hela tiden. Är en mästare på lägga i 3 ist för 1 (därav alla kärringstopp) sen var jag nära på krocka idag med plus att jag glömde stanna för en på övergångsstället.. haha ja men annars gick det bra! ;)

Ikväll ska det käkas taco med la famillia och även moster och hennes man. Sen kommer Becka och hämtar mig så ska vi köra till Kallinge för att spendera kvällen hos Ida. tusen år sedan man umgicks med henne känns det som så det ska bli kul :) Blir självklart idol och en massa tjockande :)


Söt bild på min amigas :) Saknar lilla linnsan som är i egypten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0