Hemma från Österrike

Gud vilken rolig vecka jag haft! Trodde verkligen inte det skulle bli så kul. Alla vart typ lite negativa till det. Men det super bra :) Saknar redan alla! Känns sjukt sorligt att man förmodligen inte kommer träffa någon av dem igen... Usch.

Kom hem med 10-tåget igår kväll så då stack jag direkt till linnsan! Aldrig att man missar sin bästa vän 18 årsfest. Hade köpt mig en vinflaska på taxfreen så det var ju perfekt! Var förmodligen den sista som kom så självklart var jag den sista som lämnade festen :)
Linn fick en idolbiljett av mig becka och Sofie. Så i november ska vi se idol i malmö och bo på hotell och sånt. Mys. Måste bara se till så jag kan få ledigt :) Men det ska förmodligen gå :)

Ikväll ska jag och Fille mysa. Har saknat honom som bara den! Ska även köpa lite gottigottgott :

Imorgon är det måndag och det betyder ny vecka. Ska även bli nya rutiner. Känns inte riktigt som jag kommit in i mina riktiga rutiner än nu efter sommarlovet för först var jag ju på kreta sen nu österrike. Så ska bli skönt att komma in i riktiga rutiner och äntligen är det höst på riktigt. LOVE IT!

Imorgon blir det bra med bloggningen även framöver! Tänkte även visa min tatto imorgon och även lägga in alla bilder från österrike :)
Så hörs imorgon ikväll blir det filletime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0