kass uppdatering

Har helt och hållet glömt blogga de senaste dagarna. -har haft fullt upp hela tiden..
Men nu har jag tid för att blogga. Kom precis hem från Fille. Vi firade Hanna igår hos Filles mamma. Sen sov jag och fille vår hans lägenhet mysigt råkade somna med kläder och smink på igår haha vart super trötta dock vaknade vi eller flle vaknade mitt i natten och väckte mig så vi gick upp och borstade tänderna och jag fick sminka av mig. Sen somnade vi om på dirketen och jag sov till halv tolv idag. SKÖNT!

Idag ska jag nog plugga roligt tänker ni en lördag men måste göra min redovisning i Svenskan har muntligt nationellt på torsdag nämligen. (ÅNGEST)

Sen ikväll ska jag va med Linnsan. få se vad vi hittar på för kul :)


Jag just nu med gårdagens kläder.. nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0