Måndag igen?

Alltså är det verkligen måndag igen? Vart tar alla dagar vägen? Denna helgen till exempel gick i 190 typ. Men denna veckan får gärna gå snabbt för sen är det ju höstlov. Ska bli så sjukt skönt. Ska bara klara av nationella i svenskan på torsag :)

Annars då? Ja jag går till tjugo i fyra i dag egentilgen men gick bara halva dagen för jag har så jävla ont i magen. Typ kramp.. Hoppas det går över snart. Ska lägga mig i fosterställning och hoppas på det bästa typ. Måste bli bättre för har en massa att göra idag. Ska plugga.. Det kommer ta upp nästan hela dagen känns det som. Sen ska jag även jobba lite. Och om jag mår bättre ikväll ska jag nog ner till gymmet och springa... och kanske sola hehe!

TTYL!


Vill bara brun igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0