Onsdag redan?

Usch gillar verkligen inte onsdagar.
Har en lektion på morgonen sen håltimme och sedan en lektion efter lunch som självklart är naturkunskap. Örk.. Och sedan slutar jag klockan 1.
Sen är jag typ alltid tröttast på onsdagar. Fattar inte riktigt varför? Men imorgon blir det bättre. Då är det torsdag. En kort dag och sedan är det helg ♥ Jobbar dock på lördag men börjar inte förens 11 så har lite sovmorgon iallafall :)

Så jaha vad har denna dagen att erbjuda? Äckelprov till exempel. Förstör typ hela min dag.. Kan verkligen inte. Har väl inte pluggat super mycket men det känns ändå meningslöst. Min hjärna vägrar liksom ta in information om naturvetenskapligasaker..

Sen ska jag hem och sova tror jag. Är helt sjukt trött. Och om min träningsvärk lugnat ner sig eller vad man ska säga ska jag nog ner till gymmet. Haha alltså jag kan knappt andas sån träningsvärk har jag. Det är helt sjukt..?
Vill man träna ordentligt ska ni träna med Sofie Svanberg kan jag säga er. Hon är nog den mest vältränade jag känner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa din tatuering? :)

2011-10-12 @ 16:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0