Österrike



två taggade tjejer i tåget påväg till köpenhamn 

taggad :)


Inte lika taggade längre

Erik på kastrup

Tog ett eget plan till München :)

cute

I bussen påväg till Schärding från München

Wille och fatti fösta dagen i alperna :)


Här snackar vi backträning alltså

Inne i isgrottan

Jag & Erik

isigt



uppe på toppen

<3

denna bilden är helt underbar. Sån frihet

Haha denna spelglar verkligen deras personligheter så bra ;)



<3

gemytliga österrike

På Caribas

Erik på G

Clara, Hetal, Lejla, Erik, Fatti och Wille

Max, Tobi och jag :)

söta :)

Jag & underbara Clara

Alltid lika söta JB

Varför inte göra skolan lite roligare och servera alkohol klockan 8 på morgonen haha stört!

Förberedelse inför redovisningen

Sacher

Clara & Teresa

Schärding



Jesus hängde på kors typ överallt. De är katoliker där nämligen

Sista kvällen :(

Fin bild på Erik och Dora :)

Prost!!

piff & martin

Fannie & Andreas

Martin Och Jag

Iris, Kevser, Dora, Piffan och Clara

Påväg hem..

Avslutar med denna fina bild på Jocke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0