tisdag

Vaknade precis upp. duddit förkyld.. härligt va? Men det går nog över snart. Skippade min lektion idag för jag behövde verkligen sooooova. Är fortfarnde jätte trött efter veckan i Österrike. Men missade bara en lektion så det är nog lugnt :) Idag ska jag plugga Kemi som bara den. Har prov imorgon och jag kan ingenting. Och då menar jag verkligen ingenting. OCh frågan är ifall jag ens kommer lära mig någonting. Gillar verkligen inte naturkunskap. Fattar inte varför jag som går samhälle måste läsa det? Hade jag velat läsa sånna dryga ämnen hade jag väl valt NV.. Nej usch och fy!
Senare ikväll ska jag vara med mina vänner. Skulle ju vart det igår men sofie hade tydligen match så vi ska ta det idag istället. Då blir det minsann boka hotell och bada Jacuzzi. :D

Men nu ska jag upp och äta frukost. Så TTYL
Saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0