Torsdag

Fick väl inte en jätte bra start på dagen.. Trodde jag hade sovmorgon idag för min lektion i internationella relationer vart inställd (har två lektioner på torsdagen) men klantig som jag är så kan jag inte mitt schema utan jag gisar hejvilt... det fick jag helt klart sota för idag för självklart var inte internstionella relationer på morgonen utan det var svenskan som var på morgonen.. och jag som hade min muntiliga nationella!!!!!! redovisning idag.. Vaknade kvart över 8 (vi börjar tio över) och jag var i skolan halv 9. grymt bra va endå? Så jag kunde göra min nationella redovisngen idag (skönt!!) hade inte velat sjukta på den.. Hur gick den då? Jo den gick faktiskt rätt bra. Kunde hela utantill.. När lärde jag mig det liksom? Och vart inte nervös alls så det var ju bra men vilket betyg jag fick är svårt att veta..

Nu är jag hemma iallafall. Slutade ju efter min redovsining så jag har sovit en stund. Drömde att jag spelat in en film och höll på att bli en stor skådespelare..och så väckte Fille mig. Typsikt huh? Många vet nog inte det om mig men jag älskar agera och hade mer än gärna blivit skådespelare...

Snart slutar mamma och då ska vi åka och handla och jag ska kaaaaanske ***** ** *** ** ********* haha! nördigt jag vet men vill inte skriva något om det inte blir så idag men ska se om vi hinner :)

Så hörs senare :)


Hade ni kunnat se lilla mig som skådespelare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0