Bakisdag

Godmorgon. Ja jag vet att klockan är 5 men jag har typ precis vaknat. Vart hemma 4 inatt. 
Hade en rolig kväll/natt. Vi började föra hos andrea i kna det var jag linn och andrea. Det var en blanding mellan fix och fest haha!
Sen drog vi ut. Vart harrys. Loreen var ju där. Ni vet hon från melodifestivalen. Lite drygt att hon bara spelade typ 4 låtar dock. Sen träffade jag även min man på harry och hans vänner. Blev även bjuden på shots vid vip-bordet av Erton. haha! Så himla random. Sen blev det fylle mat på michells eller vad det heter. Hatar verkligen käka fylle mat så medans alla käkade kebab åt jag pommer vilket jag ångrade i morse när jag var tvungen att spy upp allt. aj min hals :( 

Idag eller ikväll rättare sagt ska jag ha egen myskväll. Ska laga taco till mig och dogge sen plugga samtididgt som jag kollar på alla bra söndagsprogram :)


Gårdagens outfit. Ser lite fult ut att vara uppklädd sen osminkad men vafan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommmer klänningen ifrån?

2011-09-25 @ 18:48:15
Postat av: Amanda

Hm :)

2011-09-25 @ 19:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0