Bilder från kreta

världen oskönaste sängar..
första dagen..bleka som bara den (iallafall jag)
sötis
vår balkong

kastade bort några dagar på denna stranden när vi några dagar senare hittade en finare..
i Chania
jag tyckte det var väldigt kul när alla badade i poolen förutom jag...verkligen
På en resturant inne i Chania

underbara elafonissis
my love
underbart klart vatten

stånd? fille spanade nog in någon snygg brud
uppe i agia sofia grottan som även är en kyrka. coolt va?
Jag borde kanske biktat mig? Jag var trottsallt i en kyrka utan byxor.. Och jag kallar mig själv kristen jisses

<3

Det jag levde på 
puss


Denna bilden är från sista kvällen. Så den får avsluta detta inlägget för jag älskar den :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej :)

åh, vad härligt!

Jag var i kreta i maj i Agia marina :))

Är bilden med väskor tagen i chania? vid starbucks? hehe kände igen det iallafall :p

2011-09-17 @ 18:51:41
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0