hej hej uppdatering

I måndags la ju jag upp ett "schema" för veckan. Blev ju inte riktigt som jag tänkt mig där inte. Har inte gymmet något alls. Har verkligen inte alls pluggat så mycket som jag hade planerat. Var ju aldrig hos tandläkaren för det missade jag ju. Och idag har jag jobbat typ hela dagen. Därför jag inte uppdaterat något. Hoppas ni förlåter mig? Jag dör annars.

Helt sjukt vad jag saknar fillepille. Han kommer dock hem imorgon då blire mys :D :D Och sen på lördag ska jag jobba igen och på söndag borde jag nog börja packa :)

Jag vill inte visa tatueringen än. Såg att någon bett mig visa den. Men ni får se den när den läkt :) Hoppas ni förstår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0