Idag ska jag på dejt... ;)

Och inte med Filip. Ojojoj tänker ni nu.. haha nej men jag och Sofie ska in till karlskrona idag och äta middag sen kolla på bio. Mysigt va? Vi ska se filmen Jag saknar dig. Någon som sett den?
Vart vi ska äta vet jag ej. Men hoppas vi äter på något ställe där de serverar oxfilé är fett sugen på det. Kosta vad det kosta vill. haha nej men älskar verkligen oxfilé och det är något jag bara äter "ute" så blir inte jätte ofta. 
Men iallfall tänkte försöka uppdatera från min iPhone ikväll. Vi får se hur det kommer gå ;) Ni märker om jag lyckas eller ej ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har sett den! superbra men lite halvdåliga skådespelare kanske, men ändå så värd att se! gråtig också, så du får ha näsduken i högsta hugg, haha!

2011-09-13 @ 17:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0