Känslan när man kommer till skolan tidigt och inser att man har sovmorgon

Är inte den känslan underbar? Det är den känslan jag har just nu. Visste att vi hade inställd psykologi idag men visste fan inte att det var morgonlektionen. Får helt enkelt skylla mig själv som inte lärt mig schemat.. Asså fuck vad trött jag är just nu. Skulle legat kvar i sängen som fille sa åt mig. Borde kanske ta detta tillfället i akt till att plugga? Men blogga är ju faktiskt roligare. Har ju en till håltimme idag. Kanske kan plugga då. Äsch vem försöker jag lura. Kommer helt klart inte plugga. Lär spela kort eller något.
Håltimmar suger. Lärarna tror att eleverna kommer plugga då men det gör det inte. Det är mycket bättre att sluta tidigt så man kan gå hem. För då pluggar man. Iallafall jag :)


buhu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0