Omg idag ska jag tatuera mig

Blir typ panikslagen när jag tänker på att jag ska märka mig själv för livet men ändå längtar jag så. Hoppas verkligen jag kommer bli nöjd :)

Idag skulle jag även till tankläkare. Men självklart missade jag den. Har fan aldrig missat en tandläkartid innan så lyckades jag idag när jag skulle plasta mina tänder. jippie så nu skulle de skicka hem en faktura till mig. aja skitsamma.

Sitter i skolan nu iallfall och har håltimme. Är i datorsalen med JB och JW. Vi ska väl äta snart. Inte för jag tänker äta den äckliga skolmaten men aa ni fattar poängen.

Har fete ångest inför allt pluggande jag måste ta tag i med. Usch fy och blääääää


Kommentarer
Postat av: lisa

haha nej den maten gillade du inte eftersom du spydde i glaset?=(

2011-09-28 @ 16:31:30
URL: http://fjortis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0