Onsdag

Hade en jätte trevlig kväll med Sofie igår. Vart skit länge sedan det bara var hon och jag så det var kul. Vi åt middag på Nivå. Jätte gott var det! Jag åt såklart oxfilé :) 
Bio var med bra. Kan verkligen rekomendera Jag saknar dig. Jag och sofie var helt ensama i biosalongen så vi spårade totalt haha! Jag satt och grät typ hela tiden, eller så skrattade jag hysteriskt eller vart jag bara allmänt dampig.. Såg att någon hade kommenterat att jag borde ta med mig näsdukar eller vad det stod. Önskar jag såg den kommentaren innan jag stack. Haha ni skulle sett mitt face efter bion. Mascara överallt. 

Aja idag är det ingen skola så jag och Wille ska ut till Martin. Skriver mer om det sen för nu måste jag äts frulle för Wille kommer om en halvtimme :)


Såhär känner jag mig idag.. Fortfarande sjuk och allmänt seg. Äcklig är vad jag känner mig. Usch inte min stil..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0