körkort

Har precis vart ute och övningskört med mamma för första gången. Alltså inte första gången jag övningskörde utan första gången med mamma. Hon har inte vågat köra med mig innan.. Vi har en tendens att ryka ihop för båda är likadana. Men det gick bra faktiskt. Det är dags att jag ta tag i i mitt körkort nu. Ska skriva in mig nästa vecka tror jag. Ska försöka ta körkortet innan jul. Tror ni jag klara det? ;)

Snart ska jag äta med. Måste nog göra det för har inte gjort det än idag. Hann ju inte äta frukost sen glömde jag helt enkelt bort att äta. Men nu börjar det kurra i magen. Sen ska jag ner till gymmet. Har inte vart där sen innan grekland. Blev ju sjuk när jag kom hem så har inte kunnat gymma men nu är jag fit for fight igen! heheh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0