Torsdag

En lektion idag med så är redan hemma från skolan. Så vad ska man göra av resten av dagen? Jo plugga.. Fast inte något jätte jobbigt  bara svenska och engelska så det får gå :) senare ska jag nog till gymmet. Har rätt mö träningsvärk idag så blir ingen styrketräning idag utan kör på kondition. 

Tack för alla tips förresten om olika magövningar. Glömde dock säga att jag inte kan sitta och göra övningar heller för det är rumpan som är problemet inte ryggen. Men tack så mycket :)

Jaha fredag imorgon då. Utgång för de flesta eftersom det är 18 på sliver imorgon. Kul för mig som ska jobba på lördag.. typsikt med. Men får skylla mig själv var inte min lördag egentligen men en jobbakompis kunde inte jobba så jag ställde upp istället. Snällt va?

Blir förhoppningsvis fest på lördag ist. Då vill man ju lätt till sliver för loreen är där. Fåse hur det blir med det. Känns typ som om det aldrig är fester längre. Iallafall inte vanliga hemmafester som man gick på hela tiden innan. Men den tiden är väl förbi antar jag. Nu är det krogen och vuxenlivet som gäller då kan man ju inte ränna på fjortisfester.. puben,krogen och uteställen i all ära men visst saknar man vara 14 och smygdricka på fjortisfester.. 

14 barre och en flaska sprit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0